مهاجرت به کانادا از ترکیه

مهاجرت به کانادا از ترکیه

در این مقاله، به بررسی موضوع مهاجرت به کانادا از ترکیه خواهیم پرداخت. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مقدمه:

برخی افراد ممکن است به دلایل گوناگون و به بهانه های مختلف، به فکر مهاجرت بیفتند. یکی از کشورهایی که شرایط تقریبا بهتری نسبت به سایر کشورها دارد، کانادا می باشد.

که به طرق گوناگون می توان به این کشور سفر نمود. در این مقاله، به بررسی موضوع مهاجرت به کانادا از ترکیه و موارد مربوط به آن می پردازیم. ما را دنبال نمایید.

لطفا از پست تجربیات مهاجرت به ترکیه دیدن کنید.

فهرست مقاله:

  1. شرایط مهاجرت به کانادا از ترکیه
  2. مهاجرت کاری به کانادا از ترکیه؛ راه های مهاجرت و بهترین راه مهاجرت به کانادا از ترکیه
  3. پروسه های مربوط به کار در کانادا
  4. تمدید مجوز کار در کانادا
  5. گزینه های ویزای ‌کانادا برای مهاجران ترکیه
  6. روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا از ترکیه

 شرایط مهاجرت به کانادا از ترکیه

شرایط مهاجرت به کانادا از ترکیه
شرایط مهاجرت به کانادا از ترکیه

با اقتصاد در حال گسترش، کانادا به کارآفرینان یا سرمایه گذاران فرصت هایی برای راه اندازی مشاغل جدید و ایفای نقش های حیاتی ارائه می دهد. ترکیه به دلیل میانگین سنی جمعیت آن (۵/۳۱ سال) و درصد بالای شهروندان تحصیلکرده، منبع اصلی مهاجران جدید کانادایی است.

برای جذب استعدادهای برتر از سراسر جهان، دولت کانادا راه های زیادی را برای مهاجرت تجاری از ترکیه به کانادا ایجاد کرده است که به طور خاص افراد تجاری و سرمایه گذاران را  مورد هدف قرار می دهد که می توانند مهارت های ارزشمندی را به کانادا بیاورند.

در نتیجه، اکنون زمان مناسبی برای یک دارنده پاسپورت ترکیه و خانواده آن ها برای شروع سفر خود به کانادا است و مهاجرت به کانادا از ترکیه از طریق ویزای کار، هرگز راحت نبوده است.

سن

 براساس آخرین قوانین مهاجرتی که توسط سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا آی آر سی سی که در سال ۲۰۱۸ ایجاد شده است، متقاضی باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشد تا برای مهاجرت به کانادا از ترکیه اقدام کند.

سوابق تحصیلی

 برای تشویق افراد بیشتر به مهاجرت کاری از ترکیه به کانادا و ایجاد اقامت دائم در آنجا برای حمایت از توسعه اقتصادی کشور، آی آر سی سی اخیراً استانداردهای سوابق تحصیلی برای درخواست های مهاجرت را کاهش داده است و مهاجرت به کانادا از ترکیه بسیار راحت تر شده است.

تجربه کاری

 اهمیت سابقه کاری یک داوطلب در تعیین احتمال مهاجرت آن ها از ترکیه به کانادا اساسی است. طبق مقررات جدید، متقاضیان مهاجرت به کانادا از ترکیه باید حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط داشته باشند.

به طور کلی متقاضیان باید حداقل سه سال تجربه داشته باشند تا شانس خود را برای مهاجرت به کانادا از ترکیه از طریق سیستم اکسپرس اینتری افزایش دهند.

توانایی‌های زبان

 مهارت‌های زبانی برای شهروندان ترکیه‌ای که به کانادا مهاجرت می‌کنند، ضروری است؛ زیرا باید با دارندگان پاسپورت کانادایی رقابت کنند. زبان رسمی کانادا، انگلیسی و فرانسوی است.

با این حال، در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان، مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا کمتر است. علاوه بر این، یک شهروند ترکیه ای که به زبان های انگلیسی و فرانسوی مسلط باشد، مزیت محسوب می شود.

راه های مهاجرت و بهترین راه مهاجرت به کانادا از ترکیه

راه های مهاجرت و بهترین راه مهاجرت به کانادا از ترکیه
راه های مهاجرت و بهترین راه مهاجرت به کانادا از ترکیه

روشهای مختلفی برای دریافت مهاجرت به کانادا از ترکیه از طریق کار وجود دارد. برای واجد شرایط بودن این برنامه، یک شهروند ترکیه باید شرایط زیر را داشته باشد:

آن ها باید قصد راه اندازی یا خرید یک کسب و کار در کانادا را داشته باشند. حداقل سه سال تجربه کاری اخیر در تجارت داشته باشند.

دارنده پاسپورت ترکیه ممکن است برای برنامه استارت آپ اقدام کند، کسب و کار راه اندازی کند و از ترکیه به کانادا مهاجرت کند.

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اتباع ترکیه ای که به دنبال مهاجرت به کانادا از ترکیه از طریق کار هستند، برنامه مهاجرت خوداشتغالی هستند. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، متقاضی باید بین ۲۰ تا ۵۰ سال داشته باشد.

دیپلم داشته باشد و دو سال سابقه کار خوداشتغالی یا شرکت در یک تلاش فرهنگی یا ورزشی در سطح جهانی داشته باشد. دارای پس انداز شخصی باشد. دولت کانادا از مهاجران تجاری که در آزمون عمومی آیلتس با نمره پایین قبول می شوند، حمایت مالی نمی کند.

 بهترین راه برای مهاجرت به کانادا از ترکیه در صورتی که از قبل کسب و کار داشتید، چیست؟

 بهترین راه برای مهاجرت به کانادا از ترکیه در صورتی که از قبل کسب و کار داشتید، چیست؟
بهترین راه برای مهاجرت به کانادا از ترکیه در صورتی که از قبل کسب و کار داشتید، چیست؟

بررسی کنید که آیا تجارت ترکیه واجد شرایط برنامه انتقال درون شرکتی است یا خیر

همه صاحبان کار این امکان را ندارند که از ترکیه به کانادا مهاجرت کنند و برای انجام این کار، باید معیارهای زیر را داشته باشند:

کسب و کاری که در ترکیه فعالیت می کند، باید در حال حاضر در حال خرید، فروش یا ارائه خدمات باشد. شهروند ترکیه باید حداقل یک سال در تجارت بوده باشد. هر چه شرکت قدیمی‌تر باشد، بهتر است. یک کسب ‌و کار کارآمد نیاز به پرسنل دارد و کسب ‌و کار باید حداقل یک نفر را استخدام کرده باشد.

اگر چه برای راه‌اندازی یک کسب‌ و کار در کانادا حداقل سرمایه‌گذاری لازم نیست، سازمان ترکیه به پول کافی برای گسترش فعالیت‌های خود در کانادا نیاز دارد. کسب و کار باید به طور قانونی در کشور مبدا، یعنی ترکیه، تشکیل یا ثبت شده باشد و دارای سابقه پرداخت مالیات کامل و دفتر ثبت شده باشد.

متقاضی یا متقاضیان در این توسعه باید شرایط زیر را رعایت کنند:

همه افراد در سازمان یا گروه تجاری، واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تجارت و کار در آنجا نیستند. مالک، مدیران و کارمندان ضروری شرکت، همگی واجد شرایط نقل مکان و کار در کانادا هستند.

مدیران باید حداقل یک سال کار با شرکت اصلی و موقعیت اداری خود را  نشان دهند.

پروسه های مربوط به کار در کانادا در مهاجرت به کانادا از ترکیه

پروسه های مربوط به کار در کانادا در مهاجرت به کانادا از ترکیه
پروسه های مربوط به کار در کانادا در مهاجرت به کانادا از ترکیه

سازماندهی کسب و کار در کانادا:

دارندگان پاسپورت ترکیه می توانند در  کانادا کسب و کار فعلی را ثبت کنند یا زمانی که شهروندان ترکیه برای اولین بار در آنجا حضور داشته باشند، یک شرکت کانادایی کاملاً جدید تشکیل دهند. در ادامه، مراحلی که باید طی شود بیان شده است:

استانی را در کانادا انتخاب کنید که شهروند ترک می‌خواهد در آن تجارت کند.  دارندگان پاسپورت ترکیه، اگر قبلاً مدیر کانادایی نداشته باشند، باید در این مورد از شرکت حقوقی کانادایی خود مشاوره بگیرند.

علاوه بر این، باید در مورد ساختار سازمانی کانادایی تصمیم گیری کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب ساختار تجاری، با یک وکیل شرکت یا یک حسابدار مشورت کنید.

مجوز کار را دریافت کنید

هنگامی که کسب و کار ترکیه در کانادا ثبت شد و همه شرایط دیگر مرتب شدند، درخواستی برای ویزای کار ارسال کنید تا به متقاضیان اجازه دهید برای کسب و کار تازه تاسیس خود در کانادا کار کنند. میزان معمول مجوز کار اولیه یک سال است.

وارد کانادا شوید و شروع به کار کنید

رسیدگی به درخواست ویزای کار توسط مقامات کانادایی معمولاً ۱ تا ۴ ماه طول می کشد. در صورت تایید درخواست مجوز کار برای شهروندان ترکیه، ویزای کار صادر می شود.

شهروندان ترکیه می توانند مجوز کار خود را برای ۵ تا ۷ سال دیگر تمدید کنند. با این وجود، این انتخاب به موقعیتی که فرد در یک سازمان فعالیت می کند، بستگی دارد.

 

تمدید مجوز کار در کانادا برای مهاجرت به کانادا از ترکیه

تمدید مجوز کار در کانادا برای مهاجرت به کانادا از ترکیه
تمدید مجوز کار در کانادا برای مهاجرت به کانادا از ترکیه

‌ برای تمدید مجوز کار باید پس از اولین سال اقامت، موارد زیر را به مقامات مهاجرتی کانادا ثابت کنید:

این شرکت قانونی است و در حال حاضر محصولات یا خدماتی را در کانادا ارائه می دهد. این قانون بیان نمی کند که کسب و کار باید همیشه سودآور باشد. به طور کلی، حفظ فعالیت و فعال بودن کسب و کار ضروری است.

شرکت باید حضور فیزیکی در کانادا داشته باشد. شرکت های کاری مجازی و دفاتر، واجد شرایط این برنامه نیستند. حداقل یک کارمند تجاری باید شهروند یا مقیم دائم کانادا باشد.

درخواست اجازه اقامت را ارسال کنید

قبل از درخواست برای اقامت دائم، کسب و کار ترکیه باید به طور کلی “فعال” باشد که نشاندهنده موارد زیر است:

شرکت حداقل یک کارمند کانادایی دارد که از دارنده پاسپورت ترکیه جدا است. این شرکت به طور فعال کالا یا خدمات را به مشتریان واقعی می فروشد. شرکت دارای کلیه مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در کانادا می باشد.

به عنوان مدیر شرکت کانادایی، شهروندان ترکیه پس از شروع به کار، واجد شرایط درخواست اقامت دائم کانادا (پی آر) هستند. دارندگان پاسپورت ترکیه برای واجد شرایط بودن برای مدیریت شرکت، باید شرایط زیر را رعایت کنند:

گواهی پلیس یا هر مدرک رسمی دیگر حداقل مدرک در آزمون جنرال آیلتس، دیپلم دبیرستان و غیره

گزینه های ویزای ‌کانادا برای مهاجران ترکیه

گزینه های ویزای ‌کانادا برای مهاجران ترکیه
گزینه های ویزای ‌کانادا برای مهاجران ترکیه

بسیار مهم است که در نظر بگیرید کدام برنامه مهاجرت تجاری از ترکیه به کانادا برای یک فرد ایده آل است. در اینجا مسیرهایی وجود دارد که  برای اخذ اقامت دائم از طریق مهاجرت کاری از ترکیه به کانادا توصیه می شوند:

گزینه اول: از برنامه ویزای استارت آپ، برای درخواست اقامت دائم کانادا استفاده کنید

یکی از بهترین روش ها برای استقرار در کانادا برای افراد خلاق و با مهارت، راه اندازی یک شرکت است. دارندگان پاسپورت ترکیه در صورتی می توانند برای برنامه ویزای استارت آپ کانادا درخواست دهند که ایده کسب و کار معتبر و اصیلی داشته باشند که پتانسیل موفقیت در مقیاس جهانی و ایجاد اشتغال برای شهروندان کانادایی را داشته باشد.

شهروندان ترکیه به لطف برنامه ویزای راه اندازی که برخلاف برنامه های دیگر مهاجرت تجاری از ترکیه به کانادا، مسیر مستقیمی را برای اقامت دائم ارائه می دهد، می توانند در هر کجای کانادا کسب و کار داشته باشند.

گزینه دوم: افراد خود اشتغال

دارندگان پاسپورت ترکیه باید یکی از این موارد را داشته باشند تا واجد شرایط باشند:

تجربه مدیریت مزرعه، با توانایی کسب و مدیریت مزرعه در کانادا یا تجربه ای که به طور قابل توجهی به کشور کانادا کمک می کند.

گزینه سوم: مهاجرت تجاری فدرال از ترکیه به کانادا

برنامه های متعددی برای مهاجرت تجاری فدرال وجود دارد که متناسب با مهارت ها و تجربه افراد تجاری موفقی است که می خواهند از ترکیه به کانادا مهاجرت کنند، در هر استانی به غیر از کبک، صرف نظر از این که متقاضیان خوداشتغال هستند، به دنبال رشد هستند یا شروع به کار می کنند.

یک کسب و کار در کانادا، یا مایلند از دارایی خالص شخصی خود برای کمک به پیشبرد اقتصاد کانادا استفاده کنند.

گزینه چهارم: استخدام در یک کسب و کار کانادایی و درخواست ویزای کار در کانادا

چندین شغل حیاتی در کانادا تکمیل نشده باقی می مانند و نیاز به استخدام مداوم دارد. ساده ترین و کاربردی ترین روش برای مهاجرت یک شهروند ترکیه ای به کانادا، دریافت پیشنهاد شغلی و پس از آن مجوز کار از طریق یک شرکت کانادایی است.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله ترکیه برای زندگی بهتره یا ایران را مطالعه کنید.

روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا از ترکیه

روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا از ترکیه
روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا از ترکیه

برای مهاجرت در کبک کانادا در خواست بدهید. اگر شهروندان ترکیه برای کسب و کار به کبک نقل مکان کنند، می توانند واجد شرایط برنامه کارآفرینی باشند.

دارندگان پاسپورت ترکیه اگر قصد سرمایه گذاری در کبک را دارند، ممکن است واجد شرایط برنامه سرمایه گذار باشند.

تنها برنامه سرمایه گذار غیر فعال کانادا و یکی از شناخته شده ترین آن ها در سراسر جهان، برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک (کیو ال ال پی) است که از طریق آن، متقاضیان موفق در کبک سرمایه گذاری کرده و از طریق کانادا راه خود را طی می کنند.

دارندگان پاسپورت ترکیه در صورتی که حرفه ای یا با مهارت باشند، خود اشتغال هستند و می توانند واجد شرایط برنامه خود اشتغالی باشند.

پیشنهاد می کنیم از پست قیمت خانه در دنیزلی ترکیه دیدن کنید.

فرآیند مهاجرت کاری از ترکیه به کانادا

برای دریافت ویزای تجاری کانادا باید مراحل زیر را طی کنید: بررسی کنید که آیا فرد واجد شرایط ویزای تجاری کانادا است یا خیر.

مدارک لازم و فرم های درخواست ویزا را برای کانادا جمع آوری کنید. تعهد از یک نهاد تعیین شده مهم است. توانایی به زبان های انگلیسی، فرانسوی یا هر دو را داشته باشید. برای ویزای تجاری به کانادا، درخواست دهید.

در آخر افراد تجاری موفق که به دنبال فرصت ها و چالش های جدید هستند، در کانادا پذیرفته می شوند. مهاجرت کاری از ترکیه به کانادا با هدف ترویج و تسهیل ورود این افراد انجام می شود. دولت کانادا از مهاجران تجاری استقبال می کند و منابعی را برای کمک به آن ها در ایجاد شرکت و اقامت در کانادا فراهم می کند.

یک برنامه را مورد فعالیت قرار دهید و آن را مرحله به مرحله دنبال کنید. پس هیچ دلیلی وجود ندارد که آرزوی کانادا برای آینده ای روشن تر واقعیت نداشته باشد.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست زندگی در وان ترکیه و خرید ملک در وان ترکیه دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *