قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

در این مقاله، به معرفی و بررسی قیمت خانه در دنیزلی ترکیه خواهیم پرداخت. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فهرست عناوین:

  1. توضیحات در مورد کشور ترکیه و شهر دنیزلی
  2. شرایط زندگی در دنیزلی
  3. اطلاعات در مورد زندگی در دنیزلی ترکیه
  4. اجاره خانه در دنیزلی ترکیه
  5. اطلاعات پیش از خرید خانه در ترکیه
  6. چرا خرید خانه در دنیزلی ترکیه

توضیحات در مورد کشور ترکیه و شهر دنیزلی

توضیحات در مورد کشور ترکیه و شهر دنیزلی
توضیحات در مورد کشور ترکیه و شهر دنیزلی

قبل از این که قیمت خانه در دنیزلی ترکیه را بررسی نماییم، بایستی اطلاعاتی در خصوص ترکیه داشته باشیم. این کشور خاورمیانه‌ای که به طور رسمی جمهوری ترکیه نامیده می شود، شرایط استراتژیکی دارد و دارای تاریخ قدیمی، فرهنگ های گوناگون، معماری زیبا و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شگفت‌انگیز است.

اگر به دنبال دریافت تابعیت ترکیه هستید، برنامه شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این برنامه سرمایه گذاری که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد، به افراد در ازای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه، شهروندی ارائه می دهد.

به دلیل کاهش بودجه، سرمایه گذاران خارجی که به دنبال دریافت تابعیت ترکیه هستند، اصولا از  راه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اقدام می کنند.

شهر دنیزلی از راه جاده به سرتاسر نواحی ترکیه متصل می شود. دنیزلی از طریق راه آهن به ازمیر و استانبول و غیره متصل می شود که این موضوع خود یکی از دلایل منحصر به فرد بودن این شهر قشنگ می باشد.

از بقیه علت های منحصر به فرد بودن این شهر می توانیم به این مسائل اشاره کنیم: در دنیزلی چشمه های آب گرم وجود دارد که در بین تمامی جهان معروف است و خاصیت های شفابخشی برای انسان دارد، این چشمه های آب گرم در نزدیکی ۱۷ کیلومتری دنیزلی قرار دارند.

دنیزلی بناهای تاریخی به نام های هیراپلیس و لاودیکیا دارد که قدمت بالایی دارند. این شهر جاذبه های طبیعی بی نظیری را داراست و محیط این شهر بسیار امن و نوین است.

از مساعد بودن آب و هوای دنیزلی هرچقدر بگوییم کم است چون به دریا نزدیک نیست که شرجی باشد و از دریا چندان هم دور نیست که انسان از خنکی های نسیم بی بهره باشد.

شرایط زندگی در دنیزلی

شرایط زندگی در دنیزلی
شرایط زندگی در دنیزلی

خرید و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه، مستلزم دانستن شرایط زندگی در دنیزلی است. شهر دنیزلی از لحاظ صنعتی و گردشگری، بخشی از مهم ترین منطقه های ترکیه به حساب می آید. به همین دلیل اشخاص بسیاری علاقه دارند که در این شهر زیبا زندگی کنند.

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه به خاطر دلایل گوناگون مثل مکانی که خانه یا ملک در آن قرار دارد، ابعاد و استاندارد فضای مسکونی و غیره تعیین می شود‌. خرید ملک در شهر دنیزلی زمان مناسبی برای سرمایه گذاری بی نظیر می باشد.

چون دنیزلی در سال های گذشته به خاطر تولید پارچه وصادرات آن پیشرفت بسیاری داشته است و همین موضوع باعث شده تا از لحاظ جمعیت و اقتصادی، رشد چشمگیری داشته باشد و به خاطر این توسعه اقتصادی، فرصت های شغلی در این شهر نوین برای افراد به وجود آمده است.

در خصوص قیمت اجاره خانه در دنیزلی ترکیه هم باید بگوییم که قیمت اجاره خانه هم درست مثل قیمت خانه در دنیزلی ترکیه برای خرید، به عوامل گوناگونی مثل مکانی که خانه در آن واقع شده است، متراژ خانه و غیره بستگی دارد.

اما باید گفت که هزینه قابل پرداخت در زمان اجاره خانه اصولا برابر با هزینه یک ماه اجاره ملک می باشد که همان اول باید واریز شود. باید به این موضوع اهمیت بدهید که اصولا اجاره خانه را باید در اوایل هر ماه واریز کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست زندگی در وان ترکیه دیدن کنید.

اطلاعات در مورد زندگی و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

اطلاعات در مورد زندگی و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه
اطلاعات در مورد زندگی و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه

اگر قصد دارید که برای کار به کشور ترکیه و شهر دنیزلی مهاجرت کنید، باید به طور قطعی بگوییم که انتخاب شما کاملا درست می باشد. این شهر صنعتی است که حتی می توان کمپانی و کارخانه های بسیاری را برای کار پیدا کرد.

اما اگر می خواهید کارهای تخصصی و پیشرفته تر پیدا کنید، باید کاملا به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید. از کارهایی که در دنیزلی می توان مشغول شد، تولیدی پارچه می باشد. شما بدون شک می توانید در صنعت نساجی، بهترین کار را پیدا کنید.

اما نکته اساسی که وجود دارد این است که اگر هیچ دانسته و اطلاعاتی در مورد مهاجرت و زندگی در دنیزلی ترکیه ندارید، حتما باید با مشاورین مجرب در مورد این موضوع مشورت کنید تا تحت هیچ شرایطی دچار مشکل نشوید.

خرید خانه در شهر دنیزلی ترکیه تصمیم درست و عاقلانه ای است که باید بدانید اهالی این شهر بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند که با تبعه ها و گردشگران با مهربانی برخورد می کنند، همچنین هزینه زندگی در دنیزلی ترکیه خیلی بالا نیست و با یک دستمزد معمولی می توان زندگی مناسبی برای خود تامین کرد.

دنیزلی به خاطر قانون و ضوابط بسیار سخت که با دستور پلیس وضع شده است، باعث شده تا امنیت این شهر بسیار بالا باشد. خرید خانه در دنیزلی در تفاوت با شهرهایی مثل ازمیر یا استانبول، آسان تر و با قیمت های پایین تر است.

شاید قطعا شنیده اید که اگر بیشتراز شش سال در ترکیه اقامت داشته باشید، می توانید به طور دائم در این کشور اقامت کنید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله ترکیه برای زندگی بهتره یا ایران را مطالعه کنید.

اجاره خانه در دنیزلی ترکیه

اجاره خانه در دنیزلی ترکیه
اجاره خانه در دنیزلی ترکیه

خیلی از اشخاص همیشه در فکر این هستند که در شهر دنیزلی ترکیه خانه ای اجاره کنند و سپس با تصمیمی درست، درمورد شرایط زندگی در ترکیه و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه آگاهی زیادی پیدا کنند و در آخر برای اقامت طولانی مدت تصمیم نهایی بگیرند.

یا شاید قصد مهاجرت به کشور دیگری را داشته باشند و اقامت در ترکیه برایشان کوتاه مدت باشد. همچنین علت های دیگری وجود دارد که اجاره خانه در دنیزلی ترکیه بهترین گزینه برای آن ها می باشد. برای گروهی از ایرانی های ساکن در شهر دنیزلی ترکیه، شرایط مختلف و قانون و ضوابط اجاره خانه، بررسی هایی صورت گرفته است.

اجاره ملک در دنیزلی ترکیه به صورت توافقی می باشد و برای اجاره باید مواردی را جدی گرفت. شرایط کلی اجاره ملک در دنیزلی به این صورت است که: حتما باید گذرنامه دارای اعتبار یا برگه مجوز اقامت داشته باشید، هزینه اجاره را باید در  ابتدای همان ماه پرداخت کنید.

اجاره خانه باید طبق تاریخ گفته شده پرداخت شود، بر خلاف کشور ایران که اجاره هر ماه اواخر همان ماه پرداخت می شود، در ترکیه اصولا باید اجاره هر ماه در اوایل ماه پرداخت شود‌. اگر هزینه اجاره افزایش پیدا کند، طبق قانون بوده است و قیمت آن ده درصد قیمت توافق شده می باشد.

هنگامی که دقیق نمی دانید چه مدتی در ملک اجاره ای می مانید، همان اول به صاحب ملک بگویید‌. هزینه های مربوط به شارژ ساختمان و قبض آب و برق و گاز را مستاجر باید پرداخت کند. در اجاره نامه باید اشخاصی که بالای هجده سال سن دارند، اسمشان ذکر شود.

پیشنهاد می کنیم از پست تجربیات مهاجرت به ترکیه دیدن کنید.

اطلاعات پیش از خرید خانه در ترکیه

اطلاعات پیش از خرید خانه در ترکیه
اطلاعات پیش از خرید خانه در ترکیه

یکی  از مواردی که بیشتر از همه در مورد آن سوال می‌شود این است که خرید ملک در ترکیه چقدر هزینه دارد و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه چقدر است؟ همیشه به مشتریان توصیه می شود که شش تا هفت درصد از قیمت خرید خود را برای پوشش هزینه ها اختصاص دهند.

به خاطر داشته باشید که این ها هزینه های کلی هستند. هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مانند مالیات بر دارایی در ترکیه، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و غیره در ترکیه، حدود یک سوم کشور اسپانیا و کمتر از یک چهارم هزینه در کشور فرانسه می باشد.

حق تمبر در ترکیه

 حق تمبر به عنوان مالیات خرید ملک ترکیه شناخته می شود، این مبلغ سه درصد از ارزش ارزیابی شده ملک است. ارزش ارزیابی شده ملک تقریبا حدود شصت درصد قیمت خانه در دنیزلی ترکیه است. حق تمبر با ثبت سند مالکیت به نام شما قابل پرداخت است.

بنابراین، اگر در حال خرید ملک خارج از طرح در ترکیه هستید، تا زمانی که ساخت آن به پایان نرسیده است، نباید نگرانی در مورد پرداخت آن داشته باشید.

ارزش ارزیابی شده به عنوان مقدار اعلام شده یک ملک نیز شناخته می شود. کم اظهاری در ترکیه بسیار متداول است و بنابراین، مقامات مالیاتی روشی برای بررسی معقول بودن اظهارنامه ها دارند. به طور متوسط، چهل تا پنجاه درصد از ارزش واقعی بازار به عنوان معقول پذیرفته می شود.

وکیل و هزینه های حقوقی در ترکیه

به طور کلی، یک وکیل املاک در ترکیه برای یک سری خدمات هزینه ای دریافت خواهد کرد. با این حال، به دلیل پیچیدگی معامله و خرید ملک، این هرینه ممکن است از قبل تا کنون تغییر کرده باشد. هزینه های قانونی پس از امضای قرارداد خرید ملک شما، قابل پرداخت است.

چرا خرید خانه در دنیزلی ترکیه

چرا خرید خانه در دنیزلی ترکیه
چرا خرید خانه در دنیزلی ترکیه

خرید خانه در دنیزلی ترکیه آن طور که فکر می کنید، سخت نیست. این راه اصولا بسیار راحت تر از بقیه کشورهای اروپایی است.

خارجی ها می توانند زمین و ملک را درترکیه به نام خودشان خرید کنند البته به شرط آن که املاک در هر جایی به غیر از منطقه های نظامی ممنوعه واقع شده باشد و هنگامی که زمان فروش فرا می رسد، مبلغ حاصل از فروش احتمال دارد به بیرون از ترکیه منتقل شود.

مالک جدید یک ملک، یک سند مالکیت به زبان ترکی (تاپو) اخذ می کند. تاپو سند رسمی برای ثابت شدن مالکیت یک خانه است. سازمان ثبت اسناد و املاک که وزارت امور خارجه است، تنها مرجع انتقال سند مالکیت به نام شما است. هیچ فرد یا مقام دیگری قادر به انتقال سند مالکیت به نام شما نیست.

سند مالکیت احتمال دارد بعد از تحقیقات انجام شده برای اطمینان از این که ملک تمام الزامات لازم را برآورده می کند، منتقل شود.

ترکیه یک مکان شناخته شده و مطلوب برای سرمایه گذاران و گردشگران است. این کشور دارای موقعیت منحصر به فردی با حدود ده هزار سال تاریخ است. دلایل زیادی برای جذب مردم به این کشور دوست داشتنی وجود دارد. این کشور نه فقط برای تعطیلات، بلکه برای سرمایه گذاری در املاک و یا زندگی در ترکیه نیز مناسب است.

تجارت املاک و مستغلات ترکیه در دهه اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و خارجی ها نقش مهمی در این رشد ایفا می کنند. اگر به دنبال دلایل خوبی برای خرید ملک و قیمت خانه در دنیزلی ترکیه هستید، پس ادامه مطاب را دنبال نمایید.

چرا خرید ملک در دنیزلی ترکیه؟

چرا خرید ملک در دنیزلی ترکیه؟
چرا خرید ملک در دنیزلی ترکیه؟

ترکیه در وسط جهان، بین آسیا و اروپا قرار دارد. سیستم حمل و نقل ترکیه تقریباً از هر جای دنیا دسترسی ساده را به شما می دهد، مقرون به صرفه بودن و طرح های پرداخت آسان هم جای خود را دارد.

اگر می خواهید یک سرمایه گذاری سودآور با هزینه معقول انجام دهید، باید به خرید خانه در دنیزلی ترکیه فکر کنید. قیمت املاک در ترکیه به مراتب کمتر از املاک قابل مقایسه در سایر کشورهای اروپایی است. با توجه به نوسانات نرخ ارز می توانید خانه ای در ترکیه با قیمت مناسب خریداری کنید.

اگر می خواهید ملکی خارج از طرح یا تازه ساخته شده بخرید، برنامه های پرداخت ساختاری  چند ماهه وجود دارد.  شما می توانید تا زمانی که بخواهید، بدون پرداخت هیچ سودی، مالک ملک خود باشید.

لطفا از پست خرید ملک در وان ترکیه دیدن کنید.

ویژگی های مختلف برای انتخاب

بازار املاک و مستغلات ترکیه دارای طیف گسترده ای از املاک برای فروش متناسب با هر بودجه ای است. سرمایه گذاران خارجی طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب دارند. آپارتمان ها و ویلاهای لوکس، خارج از پلان، نوساز، فروش مجدد و بازسازی شده، همگی موجود هستند.

از مناطق ساحلی گرفته تا زندگی شهری، تا مخفیگاه های روستایی، آنچه را که به دنبال آن هستید، کشف خواهید کرد.

قیمت عالی در هر متر مربع

قیمت ملک و ارزش متر مربع در ترکیه کمتر از اکثر کشورهای اروپایی است. وقتی از شلوغ ترین کلانشهر ترکیه به بیرون سفر می کنید، نرخ ها حتی بیشتر کاهش می یابد.

این نشاندهنده بازار بزرگی برای سرمایه گذاری بلندمدت سودآور است.

اکنون زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری با نرخ ارز فعلی لیر ترکیه در برابر ارزهای بین المللی است. دولت ترکیه در سال های اخیر روند خرید را ساده کرده است. اکنون می توان از انتخاب ملک تا امضای سند مالکیت در عرض یک هفته انجام داد.

هزینه زندگی در دنیزلی ترکیه یک عامل قانع کننده برای تصمیم گیری در مورد اقامت یا عدم اقامت در ترکیه است. اکثر خریداران خارجی به دلیل هزینه پایین زندگی و قیمت منصفانه قبوض، مالیات و آب و برق، ترجیح می دهند در ترکیه زندگی کنند.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست مشکلات زندگی در ترکیه برای ایرانیان دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *