راحت ترین راه مهاجرت به هلند

راحت ترین راه مهاجرت به هلند

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مقدمه

کشور هلند در عالی ترین رتبه از لحاظ میانگین کاری و حقوق دریافتی، محل زندگی، آموزش حرفه های گوناگون، تعاملات اجتماعی، فراوانی محیط طبیعی، امنیت اجتماعی و فردی، آزادی های مدنی و شرایط بهداشتی، واقع شده است که این موارد هلند را به منطقه ای مهاجر پذیر در سطح جهان تبدیل کرده است.

چنانچه شما خوانندگان محترم نیز جزء کسانی می باشید که تصمیم دارید به هلند مهاجرت نمایید،  از طریق مطالعه مقاله پیش روی با راحت ترین راه مهاجرت به هلند آشنا می شوید.

از شما درخواست می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست مشاوره مهاجرت به ترکیه دیدن کنید.

فهرست مطالبی که در این نوشتار به بررسی آن ها می پردازیم:

  1. آیا می دانید راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟
  2. مهاجرت به هلند از راه تحصیل
  3. مدارک مورد نیاز جهت ادامه تحصیل در هلند و اخذ ویزای شغلی
  4. مهاجرت به هلند از راه سرمایه گذاری
  5. افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور هلند را دارند باید از ۲ شرط اساسی برخوردار باشند
  6. مهاجرت به هلند از راه ازدواج
  7. مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای ازدواج هلند
  8. مهاجرت به هلند از راه کار
  9. مهاجرت به هلند از راه تولد فرزند
  10. مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت از راه تولد فرزند به هلند
  11. مهاجرت به هلند از راه ثبت کمپانی
  12. روش های ثبت کمپانی در هلند
  13. مدارک مورد نیاز برای ثبت کمپانی در هلند
  14. مهاجرت به هلند از راه پناهندگی
  15. جمع بندی

راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟

 

راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟
راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟

از سالیان دور تا اکنون، راحت ترین راه مهاجرت به کشور هلند استفاده از روش ادامه تحصیل می باشد. شیوه تحصیلی نه تنها راحت ترین راه مهاجرت به این کشور، حتی راحت ترین راه مهاجرت به سایر مناطق قاره اروپا محسوب می ‌شود.

زیرا سفارتخانه کشور هلند و یا سایر کشورهای جهان برای افراد متقاضی که تصمیم به مهاجرت هلند را دارند، در اکثر موارد اقدام به صدور ویزا می نماید. علاوه بر این مخارج مهاجرت به کشور هلند با استفاده از روش ادامه تحصیل مبلغی پایین تر از ۱۵ هزار یورو می ‌شود.

در واقع مهاجرت به این کشور برای افرادی که از شرایط مهاجرت برخوردار می باشند، توصیه می گردد. چنانچه افراد متقاضی دارای سوابق کاری هستند که اطمینان دارند که فرد صاحب کار با مشاهده آن متقاعد می شود که وی را استخدام کند، می ‌توانند جهت اشتغال در این کشور درخواست دهند.

در این راستا بهتر است بدانید که در استفاده از روش شغلی و تحصیلی،  ارائه مدرک زبان برای افراد متقاضی الزامی می باشد. به عبارتی مدارک زبان جز یکی از اسناد ضروری و لازم برای مهاجرت به هلند است.

نکته جالب دیگر اینکه روش تحصیلی در شروع و ظاهراً باعث کسب مدرک برای افراد متقاضی می شود. اما بعد از کسب ویزای تحصیلی هلند ایشان، قابلیت تبدیل به ویزای شغلی را خواهد داشت.

البته مهاجرت به هلند از روشهای گوناگونی صورت می پذیرد که هر یک از آن ها ضوابط و شروط مخصوص به خود را دارند. در ادامه می خواهیم رایج ترین راه ‌های مهاجرت به هلند را برای شما خوانندگان محترم شرح دهیم.

 مهاجرت به هلند از راه تحصیل

 مهاجرت به هلند از راه تحصیل
مهاجرت به هلند از راه تحصیل

کالج های هلند از کیفیت آموزشی بسیار بالایی بهره مند می باشند. مهاجرت از این روش افزون بر ایجاد فرصت ادامه تحصیل در مناسب ترین کالج های اروپایی، می تواند یافتن کار مورد علاقه و اخذ اقامت دائمی هلند را هم برای متقاضیان، دربر داشته باشد.

نخستین مرحله جهت دریافت ویزای تحصیلی هلند، اخذ تأییدیه تحصیلی از یک مرکز علمی یا دانشگاه موثق در این کشور است. پرداخت مخارج تقاضای تأییدیه و ثبت نام با افراد متقاضی می باشد. متقاضیان بعد از ثبت نام در دانشگاه می بایست تقاضای ویزای MVV نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ادامه تحصیل در هلند و اخذ ویزای شغلی، شامل موارد زیر می باشد:

  • پاسپورت دارای اعتبار
  • شناسنامه
  • تأییدیه قانونی ثبت نام در کالج
  • ارائه عکس پرسنلی در تعداد و فرمت تعیین شده
  • ارائه گواهی استطاعت مالی
  • رونوشت از مدرک های دانشگاهی
  • ارائه بیمه نامه درمانی و مسافرتی

 مهاجرت به هلند از راه سرمایه گذاری

 مهاجرت به هلند از راه سرمایه گذاری
مهاجرت به هلند از راه سرمایه گذاری

یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به کشور هلند، استفاده از روش سرمایه گذاری می باشد.

چنانچه افراد متقاضی از توانایی اقتصادی زیادی برخوردار بوده و تصمیم داشته باشند با همراهی خانواده به هلند مهاجرت کنند، دریافت ویزای سرمایه گذاری، مناسب ترین و آسان ترین شیوه های مهاجرت به هلند محسوب می شود.

با برخورداری از ویزای سرمایه گذاری، پس از سپری شدن مدت ۵ سال زندگی متمادی در کشور هلند، افراد متقاضی می ‌توانند اقامت دائمی این کشور را هم دریافت نمایند.

پیشنهاد می کنیم از پست ویزای توریستی اروپا دیدن کنید.

 افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور هلند را دارند باید از ۲ شرط اساسی برخوردار باشند:

  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • سرمایه گذاری در برنامه قابل قبول دولت هلند مانند تهیه املاک و مستغلات راه اندازی کمپانی جدید و خرید اوراق مشارکت کمپانی های مستقر درهلند.

از طریق برخورداری از ویزای سرمایه گذاری در هلند، جهت اخذ  اقامت این کشور، ارائه مدارک زبان و گواهی دانشگاهی الزامی نمی باشد. همچنین اجازه ادامه تحصیل بدون پرداخت هزینه در هلند برای فرزندان افراد متقاضی هم صادر می شود. از طریق سرمایه گذاری در کشور هلند اعتبار دارایی افراد به هیچ وجه کم نمی شود و سرمایه گذاران دغدغه از دست رفتن ارزش پولشان را ندارد.

سرمایه گذاری بین المللی با به کار بردن شیوه های گوناگون در کشور هلند، بالاترین سطح امنیت و پایین ترین سطح ریسک از بین رفتن یا مصادره دارایی افراد سرمایه گزار بین المللی را به همراه دارد. به عبارت ساده تر مهاجرت به کشور هلند از راه سرمایه گذاری انتخابی درست و قابل اطمینان بشمار می رود.

مسئولان کشور هلند برای کسانی که با انگیزه نوآوری و فعالیت های علمی و پژوهشی تصمیم به سرمایه گذاری در این کشور را دارند، ویزای اقامت کوتاه مدت صادر می کند.

مهاجرت به هلند از راه ازدواج

مهاجرت به هلند از راه ازدواج
مهاجرت به هلند از راه ازدواج

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کشور هلند و دریافت اقامت در این کشور، از راه ازدواج با یک شهروند هلندی می باشد. مطابق با قانونی به عنوان de vreede advocaten که در این کشور پذیرفته شده است، به منظور ازدواج با اتباع هلندی، شرایط مخصوصی وجود دارند.

در مجموع، بعد از سه سال ازدواج با یک فردی که اهل کشور هلند می باشد، افراد متقاضی می ‌توانند جهت دریافت اقامت طولانی مدت اقدام نمایند. مسلماً پس از دریافت ویزا شرایط برخورداری از پاسپورت این کشور نیز مهیا می باشد.

 در ادامه این قسمت از مقاله با موضوع راحت ترین راه مهاجرت به هلند، می خواهیم چگونگی اقامت در این کشور و اسناد لازم و مهم برای تقاضای ویزای ازدواج با یک شهروند هلندی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای ازدواج هلند شامل:

  • پاسپورت مورد تأییدی که دست کم ۶ ماه معتبر می باشد.
  • عقدنامه یا مدرک ازدواج
  • مدرک های نشان دهنده رابطه از قبیل ایمیل، عکس، چت و غیره
  • مدارک اثبات توانایی مالی همسر هلندی
  • تقاضای ویزای MVV برای اتباع کشورهای مدنظر
  • نشان دادن مدارک تسلط به زبان به وسیله همسر غیر هلندی
  • پرداخت هزینه هایی به عنوان مخارج صدور ویزای هلند که مبلغ آن با توجه به اینکه همسر غیر هلندی اهل کدام کشور باشد و شرایط فرد متقاضی متفاوت است.

بیان این نکته نیز مهم می باشد که پروسه ارزیابی و اعطای ویزای هلند به طور معمول به حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه زمان نیاز دارد.

پیشنهاد می کنیم از پست ویزای توریستی اروپا کی باز میشود دیدن کنید.

مهاجرت به هلند از راه کار

به منظور اینکه افراد متقاضی مجوز اشتغال در کشور هلند را کسب کنند، می بایست برای مقدمه، بازار کاری و سطح بیکاری موجود در این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

اقتصاد کشور هلند از قدرت زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا جمعیت بی شماری از مردم هلند در این سال ها در کمپانی های گوناگون مشغول به کار شوند.

افزون بر اهالی هلند، تعداد زیادی از افرادی که به منظور ویزای شغلی هلند اقدام نموده موفق به اخذ این ویزا شده اند و اکنون در بازارهای کاری هلند و در کمپانی های گوناگون به همکاری با صاحب کار با تجربه هلندی مشغول به کار می باشند.

به طور میانگین از هر صد نفر حدود چهار نفر در هلند در حرفه ای خاص مشغول به فعالیت هستند. این ارقام نشان دهنده این موضوع می باشند که تعداد زیادی از افراد، مشغول بالا بردن حقوق خود در هلند می باشد. افراد متقاضی بین المللی به منظور اینکه به گروه کارگران هلندی افزوده شوند، می بایست دعوتنامه دریافت کنند.

پس از اخذ دعوتنامه مجوز اشتغال در کمپانی مستقر در یکی از بخش های کشور هلند را دارند. افراد متقاضی که دارنده دعوت نامه می باشند، اجازه دارند پرسشنامه مرتبط با ویزای شغلی هلند را در زمان تعیین شده کامل نمایند. به منظور اخذ دعوتنامه، مراکز کاریابی یکی از گزینه های مناسب می باشند.

این آژانس ها به افراد متقاضی برای برقراری ارتباط آنلاین با کمپانی های مستقر در هلند، یاری می رسانند. پس از اینکه متقاضیان توافقنامه کاری را پذیرفته و امضا نمودند، فعالیت خود را آغاز می کنند، و می بایست مالیات تعیین شده را نیز پرداخت کنند.

پس از پرداخت پنج سال مالیات به هلند، مجوز شروع اقدامات لازم برای دریافت اقامت طولانی مدت در این کشور به افراد متقاضی داده می شود. به عبارتی کشور هلند به افراد متقاضی گواهی می دهد تا ویزای خود را به انواع دیگر ویزاها تبدیل نمایند.

 مهاجرت به هلند از راه تولد فرزند

 مهاجرت به هلند از راه تولد فرزند
مهاجرت به هلند از راه تولد فرزند

 یکی از راه های رایج دیگر که در این سال ها تعداد زیادی از افراد متقاضی جهت مهاجرت به کشور هلند از آن استفاده می نمایند، مهاجرت از راه تولد فرزند می باشد.

تولد فرزند در کشور هلند مزیت های بسیار زیادی دارد ولی با توجه به این قانون که اخذ تابعیت هلند بر اساس اصل خون می باشد، فرزندی که از یک شخص خارجی به دنیا آمده باشد،  مجاز به اخذ تابعیت هلندی نمی باشد.

از این رو مهاجرت به کشور هلند با انگیزه دریافت اقامت برای فرزند، غیر ممکن می باشد. در واقع تولد فرزند فقط می ‌تواند روند اخذ تابعیت این کشور را برای فرزند و والدین او در سال ‌های بعد، راحت تر نماید.

به مفهوم آسان تر در شرایطی که پدر و مادر دارای اقامت کوتاه مدت باشند، تولد و اقامت فرزند، چگونگی اقامت دائمی برای پدر و مادر را آسان می نماید.

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت از راه تولد فرزند به هلند:

  • ویزا
  • مجوز اقامت موقتی
  • سند ازدواج

پدر و مادر بعد از تولد فرزند، می توانند با نشان دادن گواهی تولد به سازمان امور مهاجرین، برای فرزند تازه متولد شده و همین طور خودشان، گواهی اقامت کوتاه مدت اخذ نمایند.

در واقع این مجوز اقامت موقت تا موقعی قابل استفاده می باشد که فرزند ایشان بعد از رسیدن به سن قانونی، برای خود وپدر و مادرش تقاضای تابعیت کشور هلند را ارسال نماید.

پیشنهاد می کنیم از پست کدام کشور اروپایی ویزای توریستی میدهد دیدن کنید.

مهاجرت به هلند از راه ثبت کمپانی

"<yoastmark

مهاجرت از راه ثبت کمپانی در کشور هلند، مناسب ترین انتخاب جهت انجام فعالیت های تجاری و کسب و کارهای متنوع در این کشور بشمار می رود. ثبت و راه اندازی یک کمپانی، از راه های بسیار رایج جهت مهاجرت به هلند است.

به منظور مهاجرت از این طریق، پروژه اقتصادی که افراد متقاضی ارائه می دهند می بایست تازه بوده و از لحاظ نوآوری از ارزش بالایی برخوردار باشد.

منطقی ترین اقدام این است که پیش از ارائه پروژه مورد نظر، متقاضیان باید ابتدا نیازهای بازار را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند و با توجه به میزان بودجه و امکاناتی که در اختیار دارند، پروژه ای شایسته و کارآمد را تحویل دهند.

مهاجرت از راه ثبت کمپانی در هلند، مزیت های بی شماری مانند بهره مندی از حساب بانکی خارجی، ایجاد فرصت فعالیت های تجاری در بازارهای کشورهای اروپایی و برخورداری از یک نام تجاری در مناطق اروپایی را دربر دارد.

روش های ثبت کمپانی در هلند:

  1. در شیوه ی نخست، فرد سرمایه گذار می بایست پروژه اقتصادی خود را برای سنجش و ارزیابی به اتاق بازرگانی کشور هلند ارائه دهد. بعد از تحلیل های مداوم، چنانچه این پروژه تجاری از جانب دولت این کشور مورد پذیرش واقع شد، به افراد گواهی شروع فعالیت در هلند اعطا خواهد شد و سرمایه گذاران می توانند جهت ثبت کمپانی خود اقدام نمایند.
  2. راه بعدی این است که، افراد متقاضی می توانند از کمپانی هایی کمک بگیرند که پیشتر به ثبت رسیده اند. در واقع افراد در تأسیس کمپانی نقشی ندارند چراکه قبل از ایشان، یک فرد هلندی این کار را به انجام رسانده است. استفاده از این شیوه مشکلات و خطرات کمتری را دربر دارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت کمپانی در هلند عبارتند از:

  • نسخه رونوشت از کارت شناسایی و پاسپورت مدیر عامل و همه افراد سهام دار
  • تعیین عنوان مناسب و مرتبط با نوع فعالیت تجاری افراد برای کمپانی
  • نسخه رونوشت از جدیدترین مدارک دانشگاهی
  • فرم و تأییدیه مدیر عامل
  • نشانی محل زندگی افراد متقاضی در کشور هلند

 مهاجرت به هلند از راه پناهندگی

مورد دیگر از روش های مهاجرت به هلند، پناهندگی در این کشور می باشد.

اتحادیه اروپا مطابق با اصل پایبندی به کنوانسیون های حقوق بشر بین المللی در امور پناهندگان، موظف می باشد افراد پناهجو را پذیرش نماید. ولی با این شرط که افراد متقاضی پناهنده شدن، علت های منطقی و مناسب داشته باشند و امنیت جانی آن ها در کشور مبدأ، سلب شده باشد.

در کشور هلند روند ارزیابی پرونده افراد پناهجو، حداقل سه هفته و حداکثر تا شش ماه به طول می انجامد. پس از تأیید سازمان مهاجرت با اقامت متقاضیان، در مرحله نخست به ایشان مجوز اقامت پنج ساله در هلند اعطا می شود تا در این زمان شایستگی وی به منظور دریافت تابعیت اثبات شود.

نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که، استفاده از روش پناهندگی برای مهاجرت به هلند، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

پیشنهاد می کنیم از پست راحت ترین کشور برای ویزای شینگن ۲۰۲۲ دیدن کنید.

 جمع بندی

در این مقاله به صورت علمی موضوع راحت ترین راه مهاجرت به هلند را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. با درنظر قرار دادن همه مطالبی که در این نوشتار مطرح نمودیم، مهاجرت به هلند از راه های گوناگونی انجام می شود و هم اکنون شرایط مناسبی جهت مهاجرت به این کشور فراهم شده است.

افراد متقاضی می بایست با مدنظر قرار دادن وضعیت خود، راحت ترین راه برای مهاجرت به هلند را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *