مشاوره مهاجرت به ترکیه

مشاوره مهاجرت به ترکیه

مشاوره مهاجرت به ترکیه را باید از افراد مجرب و متخصص دریافت کرد. در ادامه اطلاعات دقیقی در مورد مشاوره مهاجرت به ترکیه در اختیارتان قرار میدهیم.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه به طور معمول از شرایط و قوانین پیش روی خود اطلاعی ندارند. بنابراین ممکن است در فرآیند مهاجرت به ترکیه با اشتباهاتی مواجه شوند. بنابراین مشاوره مهاجرت به ترکیه به متقاضیان کمک می کند تا با روند، شرایط، ویژگی ها، هزینه های زندگی در ترکیه و روش های مهاجرت به ترکیه آشنا شوند.

در هنگام مهاجرت به ترکیه هر فردی می تواند با مراجعه به آژانس مهاجرتی و مشاوره با وکلا و کارشناسان آژانس بهترین راه را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کند. در ادامه اطلاعات دقیقی در مورد مشاوره مهاجرت به ترکیه در اختیار شما قرار می دهیم.

فهرست

  1. انواع روش های مهاجرت به ترکیه کدامند؟
  2. مهاجرت به ترکیه چه مزایایی دارد؟
  3. چرا باید با بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه مشورت کنیم؟
  4. سخن پایانی

انواع روش های مهاجرت به ترکیه کدامند؟

ترکیه از گذشته تا به امروز به عنوان پل ارتباطی بین کشورهای آسیایی و اروپایی معرفی شده است. به همین دلیل گردشگران و مهاجران زیادی را به خود اختصاص داده است و هر ساله متقاضیان زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند. در واقع راه های مختلفی برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد که هر کدام قوانین خاص خود را دارد.

بنابراین با انتخاب بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه می توانید اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید. مهاجرت تحصیلی به ترکیه، مهاجرت کاری به ترکیه، مهاجرت ازدواج، مهاجرت سرمایه گذاری، مهاجرت پناهندگی از جمله راه هایی می باشند که با توجه به شرایط خود می توانید یکی از روش های مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنید.

در ادامه هر یک از این شیوه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد. پیشنهاد می کنیم از پست زندگی در وان ترکیه دیدن کنید.

 

مهاجرت به ترکیه با تولد فرزندان

مهاجرت به ترکیه با تولد فرزندان
مهاجرت به ترکیه با تولد فرزندان

با توجه به اینکه ترکیه از اصل خون پیروی می کند قوانین خاصی برای تولد نوزادان دارد. یعنی اگر کودکی در ترکیه متولد شود هرگز تابعیت این کشور را نخواهد گرفت. زیرا ترکیه تنها زمانی این را انجام می دهد و اعطای تابعیت به نوزادان را تأیید می کند که یکی از والدین کودک شهروند ترکیه باشد.

زوج هایی که قبل از تولد فرزندانشان در ترکیه زندگی می کردند و از این کشور مجوز گرفتند می توانند برای فرزندان خود اقامت دائم بگیرند. تمامی مقررات مربوط به کودکان توسط مشاوره مهاجرت به ترکیه به شما توضیح داده خواهد شد.

مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق کار

مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق کار
مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق کار

در حال حاضر کارگران زیادی در جستجوی شغل مناسب به ترکیه مهاجرت می کنند، با توجه به اینکه این کشور روز به روز در حال پیشرفت است نیاز به جذب نیروهای ویژه داریم و به همین دلیل می توانیم متقاضیان از روش های مختلف افراد برای مهاجرت به ترکیه استفاده کنند.

از طرفی دانشجویانی که تحصیلات خود را در آن کشور به پایان رسانده اند می توانند مراحل لازم را برای یافتن کار در آن کشور طی کنند. شما نیازی به ویزای ترکیه ندارید، اما برای کار در این کشور باید از وزارت کار مجوز بگیرید. این اطلاعات توسط مشاوره مهاجرت به ترکیه در اختیارتان قرار می گیرد.

ابتدا باید از وزارت کار و رفاه اجتماعی ترکیه مجوز دریافت کنید که با توجه به منطقه شما صادر می شود. از طرف دیگر، اگر مصاحبه شما با کارفرما با موفقیت به پایان برسد می توانید قرارداد کاری خود را امضا کنید.

به این نکته توجه کنید که یادگیری زبان رسمی ترکیه می تواند کمک زیادی به یافتن شغل مناسب کند. دانش آموزانی که در مدرسه هستند همچنین می توانند مجوز کار پاره وقت دریافت کنند و در اوقات فراغت خود مشغول فعالیت باشند.

مهاجرت از طریق تحصیل به ترکیه

مهاجرت از طریق تحصیل به ترکیه
مهاجرت از طریق تحصیل به ترکیه

یکی از راه های مهاجرت به ترکیه تحصیلی می باشد. زیرا به دلیل فاصله کم با ایران بسیاری از داوطلبان این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند.

امکان تحصیل در ترکیه در دانشگاه های مختلف برای متقاضیان وجود دارد. همچنین دانش آموزان زیر 18 سال می توانند در مدارس این کشور ادامه تحصیل دهند. در واقع با تحصیل در مدارس ترکیه می توانید دوره ابتدایی و دوره متوسطه را به پایان برسانید.

در طول مهاجرت تحصیلی، زمانی که به مشاوره مهاجرت به ترکیه مراجعه می کنید اطلاعاتی به شما داده می شود که بر اساس آن متوجه خواهید شد که بسیاری از دانشگاه های انگلیسی و ترکی در این کشور دانشجوی خارجی می پذیرند.

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارید باید زبان ترکی را بدانید. چرا که تمامی رشته های شما به این زبان ارائه می شود. اما در دانشگاه های خصوصی دوره های آکادمیک به زبان انگلیسی نیز برگزار می شود.

مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج
مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

با توجه به اطلاعاتی که به شما می دهند اگر به راهنمای مهاجرت به ترکیه مراجعه کنید می توانید از طریق ازدواج اقامت ترکیه را دریافت کنید. اما لازم است که از رسمی بودن ازدواج خود اطمینان حاصل کنید. بنابراین برای اعمال این روش باید با فردی که شهروند ترکیه باشد ازدواج کنید.

ازدواج با یک شهروند ترکیه به طور خودکار به شما حق زندگی در ترکیه را می دهد. فردی که با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده و به مدت سه سال در ترکیه بماند در صورتی که بتواند صحت ازدواج خود را به دولت ثابت کند می تواند اقامت دائم خود را در این کشور دریافت کند.

بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه اطلاعات صحیحی را در مورد اخذ تابعیت از طریق ازدواج به شما می دهد. در واقع ازدواج با شهروند ترکیه باید بر اساس قانون اقامت دائم و قوانین مربوطه کشور ترکیه انجام شده سپس مدارکی باید ارائه شود که ازدواج زوجین را نشان می دهد.

حتی اگر یکی از این زوجین قبلا از همسرش طلاق گرفته باشد باید مدارک طلاق خود را ارائه دهند. اما توجه داشته باشید که اگر ازدواج سوری انجام شود و دولت ترکیه آن را به رسمیت بشناسد بلافاصله تابعیت شما لغو خواهد شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

همانطور که گفته شد راه های زیادی وجود دارد که متقاضیان با توجه به شرایط خود یکی از آنها را برای مهاجرت به ترکیه انتخاب کنند. در واقع یکی از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری است که برای کل خانواده اقامت دائم دریافت می کند.

متقاضیان می توانند از طریق روش های مختلفی مانند خرید ملک، ثبت کسب و کار، کارآفرینی، نوآوری و غیره در این کشور سرمایه گذاری کنند که هر کدام از این روش ها دارای الزامات خاصی هستند.

با توجه به سرمایه ای که در اختیار دارند مهاجران می توانند یکی از راه های ذکر شده را پس از انجام مشاوره مهاجرت به ترکیه برای اخذ اقامت انتخاب کنند.

با اخذ پاسپورت ترکیه می توانید بدون ویزا به 148 کشور و به 26 کشور اتحادیه اروپا و شنگن سفر کنید. همچنین در صورت اخذ تابعیت ترکیه می توانید خدمات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت
مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

ثبت تنها یک شرکت در ترکیه به معنای اخذ اقامت دائم این کشور و مهاجرت به ترکیه نیست. پس از ثبت شرکت در ترکیه و تصویب طرح تجاری و طرح توجیهی اقتصادی، به شرکت تاسیس شده مجوز کار اعطا می شود و با انتقال مبلغ سرمایه گذاری در ترکیه و انجام تعهدات داده شده در طرح کسب و کار برای صاحبان شرکت این امکان وجود دارد که یک ملک یا دفتر کار خریداری نمایند.

از طریق تجارت و سرمایه گذاری امکان اخذ اقامت دائم ترکیه پس از ثبت شرکت در ترکیه وجود دارد.

مهاجرت به ترکیه با خرید ملک

در این راستا سوال اصلی که باید به آن پاسخ داده شود. این است که آیا امکان خرید ملک در ترکیه وجود دارد. و آیا با خرید ملک در ترکیه می توان در این کشور اقامت دائم داشت؟ طبق قانون جدید می توانید با خرید ملک در ترکیه و اخذ سند ملک پس از 5 سال تمدید اقامت توریستی اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

در صورتی که قصد دارید از طریق خرید ملک به ترکیه مهاجرت کنید می توانید در این زمینه با بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه مشورت نمایید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله خرید ملک در وان ترکیه را مطالعه کنید.

مشاوره مهاجرت به ترکیه از طریق تمکن مالی

شرایط اخذ اقامت موقت ترکیه با تمکن مالی کار سختی نیست. اگر بتوانید اجاره یک سال آپارتمان در ترکیه را بپردازید که کمی گرانتر از شهرهای دیگر ترکیه است. دارایی حداقل 6000 دلار به ازای هر نفر را داشته باشید. اجازه اقامت یک ساله ترکیه که قابل تمدید بوده به شما داده می شود.

البته برای تمدید این نوع اقامت خروج فرد از ترکیه و تمدید مجدد آن ضروری است. اما با توجه به اینکه اتباع ایرانی جهت ورود به ترکیه برای اقامت کوتاه مدت نیازی به ویزا ندارند می توانید به راحتی به ترکیه سفر کنید.

شما برای اطلاع از قوانین مهاجرت و تغییرات بهتر است با مجرب ترین مشاوره مهاجرت به ترکیه صحبت نمایید تا به طور دقیق با قوانین مهاجرتی ترکیه آشنا شوید.

مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک

طبق قانون مهاجرت ترکیه افرادی که برای یک سال آپارتمان در یکی از شهرهای ترکیه اجاره می کنند. یا نامه رزرو هتل با همان مدت اقامت را به همراه سایر مدارک به اداره پلیس اتباع خارجی ترکیه ارسال می کنند. امکان دریافت ویزا اقامت ترکیه برای سال وجود دارد.

برای اجاره خانه در ترکیه قرارداد اجاره باید در دفترچه آدرس ثبت شده و احراز هویت شود تا به تحقیقات سرویس امنیتی ترکیه پاسخ داده شود.

برای تمامی کسانی که قصد خرید ملک یا سرمایه گذاری در ترکیه را دارند. بهتر است با اجاره ملک در ترکیه وارد این کشور شده و یک سال زندگی کنند و پس از ارزیابی کامل شرایط باید سرمایه گذاری در ترکیه را ادامه دهند.

بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه تمام راهنمایی های لازم در زمینه مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک را به شما ارائه می دهد.

قیمت خانه در دنیزلی ترکیه چقدر است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید.

مهاجرت به ترکیه چه مزایایی دارد؟

مهاجرت به ترکیه چه مزایایی دارد؟
مهاجرت به ترکیه چه مزایایی دارد؟

از آنجایی که ترکیه کشوری است که پذیرای مردم کشورهای دیگر است. فرهنگ های اقلیت زیادی دارد بنابراین مردم کشورهای دیگر در آنجا احساس غریبی نمی کنند.

حتی می توانید افرادی را ببینید که همشهری شما بوده و به زبان شما صحبت می کنند. در این کشور با آداب و رسوم مردم کشورهای دیگر آشنا خواهید شد.

قیمت مناسب مسکن، محیط مناسب گردشگری، وجود آب و هوای مناسب، محصولات کشاورزی منحصر به فرد، خدمات پزشکی ارزان و غیره به عنوان برخی از مزایای مهاجرت به ترکیه به شمار می آیند.

چرا باید با بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه مشورت کنیم؟

مشاوره حقوقی و مهاجرتی و مطلع شدن از قوانین و مقررات مهاجرتی به عنوان اولین قدم در اجرای هر تصمیم مهاجرتی به شمار می آید. شناخت کامل قوانین کشور هدف، ارزیابی امکانات و توان مالی و تخصص علمی و فنی به طور دقیق می تواند مسیر روشن تری را در اختیار شما قرار دهد.

تعداد زیادی از افراد بدون آگاهی کافی از امتیازات مهاجرت و موانعی که پیش روی آنها می باشد. تمام پس انداز و سرمایه خود را در این سفر از طریق اقدامات فریبنده کلاهبرداران ماهواره ای و مشورت با افراد بی تجربه هدر داده اند.

به خاطر داشته باشید که اگر برای آشنایی با وضعیت حقوقی پس از مهاجرت با وکلای رسمی و بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه مشورت کنیم. با نظارت کارشناسان حقوقی قراردادهای خرید و فروش املاک خارجی را منعقد کنیم. بدون شک می توانیم از تبعات زیانبار مهاجرت غیرقانونی تا حد بسیار زیادی بکاهیم.

پیشنهاد می کنیم از پست تجربیات مهاجرت به ترکیه دیدن کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

ترکیه در سال های اخیر به دلیل ایجاد شرایط مساعد برای خرید ملک، تحصیل، سرمایه گذاری و اشتغال به مقصد بسیاری از مهاجران ایرانی تبدیل شده است. اگرچه شرایط زندگی در این کشور در مقایسه با ایران بهتر است. اما سختی های مهاجرت به ترکیه می تواند برای مهاجران ایرانی مشکلاتی ایجاد کند.

یکی از بزرگترین معایب مهاجرت به ترکیه افزایش نرخ بیکاری و تورم سالانه است. که اثرات مخربی بر اشتغال و هزینه های زندگی در این کشور ایجاد کرده است. عدم تناسب بین هزینه های زندگی و حقوق ماهانه افراد نیز یکی از بزرگترین مشکلات مهاجران محسوب می شود. ( جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله معایب زندگی در ترکیه را مطالعه کنید. )

البته لازم به ذکر است که مهاجرت برای افرادی که منابع مالی خوبی دارند. یا با درآمد کشورهای اروپایی به ترکیه سفر کرده اند بسیار مناسب است.

در هر صورت توصیه می شود قبل از هر اقدامی با بهترین مشاوره مهاجرت به ترکیه مشورت کنید تا با مشکل خاصی مواجه نشده و متحمل ضرر مالی نشوید.

لطفا پس از مطالعه این مقاله، از پست ویزای توریستی اروپا دیدن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *